HABERLER

1 Nisan 2020 Çarşamba

Bu Siteye Bağlantınız Güvenli Değil Hatası Ve Çözümü...


Evet Arkadaşlar;

Yaklaşık 3-4 dk. Önce karşılaştığım bir sorunu ve çözümünü size aktarmak istiyorum.
Bir kaç günden beri siteyi düzenlemeye soktum ve sizler için değişik eklentiler yüklemeye çalıştım.Fakat az önce bir şey gözüme çarptı. Sürekli Yukarda güvenli yazarken Güvenli Değil ibaresini gördüm. Ve birazda telaşa kapıldım. Hatta aklımdan bu zamana kadar yaptığım tüm değişiklikleri silmek geldi. Ancak sonradan aklıma bir çözüm geldi denedim ve düzeldi.
Lafı fazla uzatmadan çözüme geçelim...


Blogger > Tema > HTML'yi Düzenle Yolunu izleyin ve aşağıdaki adımları tek tek uygulayın...

1.Adım:

CTRL + SHİFT + R Tuş kombinasyonunu kullanın ve karşınıza çıkan Replace All Kısmına (Yeni Versiyonlarda Sol Üst Köşe - Eski Versiyonlarda Sağ Üst Köşede Yer Alır...) Http:/ Yazın ve Enter Tuşuna basın.

2.Adım:

Enter tuşuna bastıktan sonra Otomatikman aynı yerde With kısmı çıkacak orayada Https:/ Yazın ve Enter Tuşuna basın.

3.Adım:

Dosyanızı kaydedin...

4.Adım:

Geçmiş Olsun Hatanız Çözüldü Sayfayı Yenileyerek Bu Hatanın Gittiğini Görebilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz Başarı İle Gönderildi. NLC|YAZILIM Tarafından Onaylandıktan Sonra Yayınlanacaktır.

Canlı TV İzlemek İstermisin ? Cevabın "EVET" İse Buraya Tıkla...

X